01 July, 2010

ALIEN say: Mata Tiga

Iskh2..
Memula aku nak cakap terima kasih kat topo la.
Lepas aku baca entry dia yang ini, terus aku gelak tak hengat. Tapi cover2 la sbb masih dalam opis lagi.
Hahaha..
Funny gile..

Kat bawah ni aku kongsi untuk korang.



Semalam aku rasa tak brapa sihat. Sakit perut dan rasa macam nak demam.
Kat office pulak bos dengan supplier buat perangai.
Kerja aku pulak ter'pending-pending' disebabkan oleh faktor kat atas tu.
Nak dijadikan cerita, semalam hari yang paling tak produktif untuk aku di tempat kerja.

Lepas bos dengan supplier buat hal, mood nak buat kerja jadi slow.
Jadi aku pun layan la surfing, blog-blog.. nak kasi up kan mood.
Then aku singgah topo punya blog. Geli hati aku tengok video tu.
Si Eboe angguk-angguk macam faham apa yang coach Korea tu cakap. Kah kah kah

Banyak lagi video kelakar pemain bola sepak kat youtube.
Korang search "third eye" @ "3rd eye" .. jumpe punye.

Hehehe.. sekali sekala pemain bola ni boleh jadi pak lawak kan..

2 comments: