06 July, 2010

ALIEN say: Selamat Bertunang Lagi

Selamat bertunang:
Encik Saiful Adzri (DD) dan Sharifah Rashidah (Cdot)

Kisah berlaku pada 26hb June 2010, hari sabtu. Aku selaku ketua Yakuza aka Oyabun daerah yang dirahsiakan tempatnya mendapat jemputan dari Gangste Kecik aka Cdot akan majlis pertunangannya di rumah mak ayah dia Subang. Kedua - dua penama di atas adalah rakan aku  semasa menuntut ilmu di Shah Alam. 

Niat di hati memang nak hadir membikin onar di majlis tersebut. Hehehe. Tapi apakan daya, kita hanya merancang dan Tuhan yang menentukan. Dengan khidmat FB aku ucapkan "Tahniah". Apa pun karang majlis kahwin aku datang bersama kuncu-kuncu aku lah.

Si Ketua Ssamseng pun tidak dapat hadir. Katanya terpaksa turun padang kerana berlaku kekacauan di daerah takluknya. Daerah yang terpaksa di rahsiakan namanya. Hehehe. Katanya ada kumpulan yang membuat onar di kawasan nya. Jadi kawalan ketat terpaksa dilaksanakan disamping rundingan dilakukan dengan kumpulan tersebut.

Jadi, cepat-cepat lah naik pelamin ye kamu berdua. Tempoh bertunang katanya darah manis. Err, camne drg tau ye. Tah-tah nyamuk yang cakap kot. Kalau camni kena prepare Ridsett ngn Fumakilla la siap-siap. Hehehe

Sorang lagi dah lepas.. Next !!!

No comments: