27 July, 2010

ALIEN : Sepetang di Bangsar

Bangsar.
Famous name among Malaysian, especially Klang Valley people.
What we got in Bangsar?
Just see ot yourself. But, there heavy traffic at certain place: road congestion.
Hohoho

Sepetang di Bangsar.
Jujur aku katakan, aku tak suka berada di sana. Maaf kepada orang Bangsar
Aku dan Bangsar tidak sejiwa.

Kenapa suka lepak bangsar.. terutamanya kala malam tiba?
Pub?
Mamak?
Restoran?
Coffee bean?
Anda tentukan.. keh keh keh

Kalau dah tak sejiwa
Kenapa aku tercampak ke sana?
Atas urusan bisnes. Masa depan kampeni. Tapi bukan kampeni aku
Hohoho

Kala bos bos bos bos sibuk berbicara di sebuah coffee bean 
Mataku mula kuyu.. rasa mengantuk ooo

Suara representative dari India di tenggelami suara suara lain
Telinga aku tak dapat menangkap kata yang keluar dari mulutnye
Dan itu menyebabkan mataku menjadi kuyu dan mengantuk
Maka untuk menghilangkan ngantuk, bebola mataku pun melilau ke sana sini
Memerhati gelagat umat manusia yang berbilang bangsa samada dari dalam atau luar negara melepak bersama rakan taulan sanak saudara mereka
Bergurau senda tawa mesra
Ada yg melayan Wi-Fi, ada yang layan membaca buku

Eh,
Aku nampak girl anak mat salleh, muda remaja
Wah !! rambut macam doll yg kanak-kanak main tu
Kaler putih bukan uban... kelihatan juga helaian rambut hitam
Nice~
Terus tak jadi mengantuk.. Hohoho

Tak lama lepas tu,
Nampak Harley Davidson Bad Boy tak tahu version yang mana
Membangkitkan rasa teruja pada petang itu
Tapi itu tak berjaya membangkitkan rasa suka kepada Bangsar
Maaf lah ye warga Bangsar

^____^

2 comments:

Shukri Mohd Ali said...

dulu lepas habis SPM selalu lepak sana malam2. kerja part time kat 7 eleven. hehehe.

usha2 orang...cuci2 mata. haish.

alien said...

haish~
dulu muda remaja mmg camtu
skang da xbrapa muda dah xsuke
:))