07 July, 2010

ALIEN: Despatch

Hari ini aku bertindak sebagai Despatch untuk opis.. hari ni je.. mungkin esok atau lusa tatkala perlu ke bank atau pejabat pos. Hangin aku dengan bos besau, dia pegi bentikan despatch dulu aka nephew dia.. Tah pape.
Dah susah nak uruskan hal berkaitan bank dan pos. Nasib baik hal courier barang disetelkan oleh GDex.
Kalau tak masak ooo.. Cis~

Hari ini hujan tidak menentu, sebagai despatch yang tak bertauliah aku pun lepak la kat kedai..
Sambil menonton perlawanan ulangan Brazil dan Belanda yang di menangi Belanda

"Kenapa bukan ulangan Uruguay vs Belanda.." fikirku.

Aku hampir lupa, Piala Dunia masih lagi berbaki beberapa perlawanan sebelum ianya berakhir.
Ternyata Piala Dunia kali ini tidak berjaya memberi impak di dalam hidup aku. Dan pagi ini ketika aku menyelak FB, ramai gembira Belanda menang dan mereka berharap Belanda akan menjulang Piala Dunia kali ini.
Oh ya, pagi ini Jerman akan bertemu Sepanyol..

Tunggu berita esok pagi je lah.. takde la mengantuk esok pagi kan.
Kan, takde dah demam bola.. gila bola.. takde dah..
Ternyata aku terlepas dari sumpahan bola.

Keh keh keh

No comments: