06 July, 2010

ALIEN : Ada apa dengan pagi ini

Software AutoCAD menanti di meja kerja aku. Menanti untuk di setup ke dalam laptop.
Bersedia untuk digodek-godek. Bersedia untuk menerjah benakku yang zero tentang software ni.
Kalau Photoshop bole lagi aku handle tanpa setitik peluh mampu menitik.
Kata duduk bawah air cond, mcam mana peluh nak keluar.Hehehe. Kena sekali air cond rosak.
Pergh~
Macam duduk dalam sauna. Terbaik !!

Aku masih ragu-ragu..
Mampu ke laptop aku menanggung software tersebut setelah encik Photoshop menghuni di cakera kerasnya
hampir setahun. Mahu ke laptop aku bermesra dan berkenalan dengan encik AutoCAD ni.
Harap-harap mereka dapat bergaul mesra menjadi satu keluarga perisian yang bahagia.

Tapi aku masih ragu lagi,
Kewujudan encik pemberat sistem dalam laptop aku. En Trojan yg degil yang tak mampu dihapuskan oleh AVIRA free punya. Apa nak buat, kampeni tak bagi bajet nak beli anti virus yang ori punya. Terpaksa lah pakai yang free. Hehehe. Ni semua gara-gara encik bos aku yang mengtransfer file dari pendrive dia yang bertrojan, tak semena-mena berjangkit ke laptop aku 3 bulan yang lalu. Sapa tahu mengusir Trojan... meh bagitau aku.

2 comments:

pu3.ahmad said...

ahahahhaha!!! sy jua mempunyai masalah yg sama. jua memamakai avira free. duhh. even kaspersky di pejabat pon tak mampu mengusir virus terbabit. sy jua kehairanan.

alien said...

katanya pakai Panda boleh setel.. yg bayar punye la
hehehe
opis xnak sponsor, jadi bertahan je la dulu