25 January, 2010

ALIEN says: Fired !!!

"You are fired !!!"
Meminjam kata-kata Donald Trump di dalam rancangan realiti TV suatu tika dulu.
Ada lagi ke rancangan yg aku maksudkan ni?
Lama dah tak mengikuti rancangan di TV. Hanya mendengar Astro yg ditonton oleh Parents aku.
Mendengar.. Ya..
Lagi suka mencari hiburan di Internet untuk dinikmati.
Membaca artikel, surat kabar online, berblog, berFB, beremail...

Em,
About 5.30pm, after meeting with G8 group. Meeting about some international issues.
War, economic, politic, poverty...
Hohoho
Kidding..

Baru balik meeting bersama Bos n HR Manager di office client.
Baru lepas makan sepinggan karipap sardin. Ada seketul karipap sardin di dalam pinggan yg kecil, jadi patut dipanggil sepinggan kan.. hehehe
Baru meminum secawan teh o suam. Selesema la hari ni, rasa pelik.



Staring at my laptop, I mean at office.
Pop!!
YM pop out...
Yo wassup.. My opis mate buzz me..
Secret conversation through YM.
Hohoho..
Since it secret, I've right not to publish it here. Sorry guys...

Kesimpulan darinya..
Seorang staff telah di opis dah terkorban.. jumlahnya telah menjadi 3 staff sepanjang ku kerja di sini telah terkorban.
Seorang terkorban semasa cedera.
Seorang mengorbankan diri sendiri.
Seorang lagi dikorbankan.
Manakala di tapak projek, 4 orang telah terkorban.. xlama lagi menyusul seorang lagi akan tewas..

Oh, sedih la pulak. Syahdu.. Dia akan diganti ngn staff baru yg aku pun xpenah jumpe.
Nape staff tu nak kene jumpe aku, aku bukan boss. Hehehe
Oh, semasa staff tu datang interbiu aku ngn 2 orang bos pergi ke Felda Jalan Gurney 1..
Minum kopi di sana. Hehe
Aku gurau je..

Bukan nak kate ape la, staff yg tertewas pada akhir bulan ni. Lagi beberapa hari je..
Nak kate salah Big Bos.. errrr..
Nak kate salah die... errr..

"No comment..."(*jawapan standard artis) itu lah jawapan aku kalau para wartawan bertanya dan mahu aku mengulas mengenai staff terbaru yg terkorban itu.
Ohohoho


Kalau die bace ni, aku harap die akan mendapat kerja di mana2 secepat mungkin.. Aja aja ~
Semoga anda berjaya di hari mendatang..
Jangan lupakan kami yang tersiksa di sini dikala anda berbahagia di sana..
End...
_________________________________________________________________________
I feel weird today,
Why ah..
Me myself also cannot figure it.

Urgh, got flu. Not bad one.
Evil germ had attack my defend system. Microb?
Yeah, evil microb try to take over body and crush my health system.
No chances. Not even once. Hohoho.

Pelik.
Mungkin di sebabkan rindu kepada bulan...
Oh bulan...
Oh bulan...

No comments: