29 January, 2010

ALIEN : Best - Best

Awek Dikehendaki
____________________________________________________
Boleh memasak, Membasuh, Menguruskan rumah tangga, 
Boleh menyara hidup aku beserta sebuah motor superbike,
Sebuah kereta tidak lupa seekor kucing 
dan sebuah rumah
____________________________________________________
Sila Email permohonan anda ke
abcd@efgh.com

*Email adalah palsu.

Lebih kurang camni la tulisan kat baju sorang brader masa aku 
lunch kat bawah opis tadi.
Style ah!!!

Kalau ada awek yang macam  ni,
aku nak seorang la.
Best-best, aku leh buat hobi aku tanpa memikirkan
hal-hal berkaitan duit untuk menyara hidup.

Syurga ~

3 comments:

sharamli said...

j0m kapel 2

myjaehee said...

pakwe dikehendaki

Boleh memasak, Membasuh, Menguruskan rumah tangga,
Boleh menyara hidup aku ada kereta sport, banglo 3 tingkat ituje x mintak lebeh.. ;p

lg heaven...~ngegege

alien said...

sharamli: jom2, bole aje

myjaehee: ohohohoho, nanti publish kat paper ye..