24 January, 2010

ALIEN build his stamina

Taman Rakyat Klang
Itu adalah lokasi aku berada tepat jam 8.25am. Tak terlalu tepat, mungkin 8.26am atau mungkin 8.28am ke.
Ah, pedulik kan tentang masa aku berada di sini. Ianya tidak penting.
Agak jauh la tempat ni dari umah. Apa kan daya.
Dalam surat yang di poskan oleh pihak NASA. Mereka memerlukan seorang angkasawan yg fit dan sihat tubuh badan. Maka, kene mula membina stamina.

Angan2 je, mana ade NASA hantar surat. Aku ni bukan la famous amos cam Hitler.
Bukan la genius cam Adi Putra.
Bukan la ensem cam Remy Ishak.
Hahaha



Bediri je depan taman tu...
Oh, kenangan lama bermain di kepala. Bukan kenangan berada di Taman ni, sbb ni first time aku muncul di sini. Berlari di waktu petang di sekitar kampus.. bersama Mustapa (bukan nama sebenar), jiran depan bilik aku masa belajar di Melaka. Die dah selalu jog, laju die pergi. Kalo die motor Ninja tak kisah la model ape, aku hanya sebiji motor kapcai standard je. Belum di modified. Hahaha..
So, bile aku dah biasa jog.. bole la folo die.. cucuk-cucuk sikit. Nak potong belum taraf lagik. CC die besar, CC aku kecik lagi..

So, berlari - lari anak atau Jog dalam bahasa Inggerisnya aku mengelilingi Taman Klang tersebut.
Bersama rakan sekampung merangkap rakan sekolah rendah suatu masa dulu.
Ramai ~
Banyak ~
Cina, Melayu, India.. Jawa.. Macam-macam ada..
Ahad. Meraka semua beriadah bersama family. Bagus2.

Pancit. Bukan tayar yg pancit. Aku..
Dapat r 2 round lari anak + jalan laju.. add 1 round jalan..
3 round la..
Xle pakse2, kang kejang sapa mau jawap. Tu ok lagi.
Pitam ke.. Haaaaa. Dah la pagi minum air kosong secawan je.
Kekeke

Aerobik, Taichi.
Ade aktiviti tu, tapi aku x join.
Lagi suka men lari2 atau jalan2.. xtau nape.
Tak suke stick kat satu tempat je, bosan barangkali.

Aktiviti ni akan diteruskan pada setiap minggu.
Mahu follow?
Sila-sila...



4 comments:

theorangelily said...

makhluk yang halus itu indah tapi menyakitkan. hahahahahah

theorangelily said...

makhluk yang halus itu indah tapi menyakitkan. hahahahahah

theorangelily said...

eh salah tmpt komen
takpelah.. tunggu aku balikkkkk

faezah said...

"mak, anas mana?"
"pegi joging"
"..."
mcm xpecaya...kuikuikui