26 November, 2011

alien: the twilight saga breaking dawn part 1


Kali ini adalah cerita fantasi juga.
Tentang vampire, warewolf.
The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1

Review dari kawan aku di facebook.
Nama dan gambar terpaksa di cat merahkan untuk privasi.
Tu bukan cat along ye.











Bagi aku pula yang tidak menonton series yang sebelum ini, tidak banyak yang boleh diperkatakan. Jalan cerita dia agak perlahan, mungkin kerana latar cerita itu sendiri berkisar tentang perkahwinan Edward dan Bella. Tidak banyak yang boleh dikupas dan dikembangkan. Ahha. Cam power je aku kritik.

Pada pandangan aku, Part 1 ni ibarat permulaan. Permulaan untuk apa?
Haa. Kena la tonton sendiri.
Dan aku dapat rasa, Part 2 akan lebih menarik.
Tunggu dan lihat saja.

Aku kasi filem ni 3 bintang.

Pandangan aku untuk filem ini,
Tonton sekali; senyum.
Tonton dua kali; "tak teruja sangat.." menurut peminat cerita twilight. Bukan aku.





12 comments:

makwe joni said...

errr...errr..

Daddylicious said...

o ye ker...mungkin ada sambungan itu yg larat...

Anak Wak Mail said...

tak tengok lagi..xleh nak kata apa..;)

alien said...

makwe joni:
hihihi

Daddylicious:
mungkin juga..

Anak Wak Mail:
oh, senyum pulak
bagus2

Shukri Mohd Ali said...

ada apa dengan puntianak dan serigala jadian tu =,=

emarieys said...

kalau gitu tak perlu nak tgklah kot..hehehe

wahida said...

sampai sekarang mmg tak minat citer cenggini...huhu...

mama_umar_maryam said...

hehehe, tgk preview je dah blh phm sumer citer,tgu part 2 jugak baru best sket kot ;)

alien said...

shukri:
pontianak tu kawin ngn manusia
serigala jadian patah hati

MamaEma:
hehe
terserah anda~

wahida:
ahhahai~
pilihan di tangan anda

mama_umar_maryam:
part 1 slow
harapnya part2 lebih rancak

yana-feehily said...

hmm..nak kena p tgk ke ni?

Anak Wak Mail said...

senyum kan sedekah,,kira aku sedekah kat ko la..;p

alien said...

yana-feehily:
andai anda die hard fan twilight,
sile tengok ye

Anak Wak Mail:
mekasih.. nnti aku sedekah balik kat ko