15 November, 2011

alien: kisah benar tentang senior aku

Ini kisah adalah kisah benar.
Kisah yang berlaku suatu ketika aku belajar di Melaka.
Aku panggil dia Boek je. Dia room mate aku.
Dari aku part 1 hingga part 4 kami sebilik.
Oleh kerana dia senior aku, maka ketika aku part 5 dia dah tamat belajar.

Tapi itu cerita dululah, tak lama dulu
Sekarang ni, dia tengah excited untuk menimang cahaya mata pertamanya.
Mari baca kisah dia selanjutnya di sini. (Klik sini)

Dan yang ada pengalaman nak dikongsi tu boleh la kongsi dengan dia.
Dia memerlukannya.
Jadi, sila - sila lawat ke blog dia.


13 comments:

mirachantek said...

comel.

rasa macam nak kawen jugak

jeBateja said...

jadi....makcik alien juga akan menimba pengalaman sama2 kan...kan.....ahakz

cikceriacorner said...

ehehe..so sweet..

cikceriacorner said...
This comment has been removed by the author.
wahida said...

dah singgah blog dia dah...dah follow sekali...hehe...

si robot comel said...

nak kawin ah macam ni,kehkeh

Anak Wak Mail said...

kau bila pulak??soalan standed~

Aien Not Alien said...

da singgah~ xdo pengalaman nak dikongsi...

ado komen je yang diberi..hihi

Anonymous said...

seronoknya ada baby sendiriii

alien said...

maCy:
seronok2..

Aien Not Alien:
hihihi
bole je komen pun

Anak Wak Mail:
kau tanya aku, kau tu bile?
-jawapan setended

si robot comel:
sila2.. cepat2 kawin

wahida:
em, sila2

cikceriacorner:
sapa sweet?
aku ke.. ahha

jeBateja:
ahaks
bile lak aku jadi makcik weh

mirachantek:
aku mmg comel
ahha~

YouSOF said...

Bar semalam jiran sebelah kiri rumah mak bapak aku buat majlis kahwin.. ;D


Tahniah juga untuk bekas senior kau tu..

Anak Wak Mail said...

aku tunggu kau lepas dulu..
-jawapan balas standed-

alien said...

YOUsoF:
ahha~
best makan kenduri

Anak Wak Mail:
*senyum
reaksi setended
hahaha