25 November, 2011

alien: shinjuku incident

Negatif moment:
Client tak puas hati dengan quotation yang diberi.
Perlu buat adjustment.

Positif moment:
Balik dari meeting dan site visit.
Dengan pantas mengejar waktu untuk sembahyang Jumaat,
alhamdulillah keadaan jalan tidak terlalu sibuk.
Sempat sampai on time.
Akan tetapi masjid penuh,
walaubagaimanapun terima kasih kepada brader tadi kerana berkongsi sejadah.

Bad act:
Setelah menghantar Supervisor di Shah Alam, aku cabut!!

Precious moment:
On the way singgah sekejap menikmati kelapa muda segar di gerai tepi jalan di hari yang panas, dibelai angin sepoi-sepoi bahasa.
Priceless. Tak sia-sia aku cabut awal.


: berkenaan tajuk, ia adalah filem lakonan Jacky Chan. Ahha~



9 comments:

fatin said...

lama x singgah sini..
mm.. incident..saya igt tadi excident..
;)

encekgadis said...

shinjuku incident ade kat tb td kan? aku nak tgk tp bukak maharaja lawak yg x berapa nak lawak.

Shukri Mohd Ali said...

jackie chang =,=

Anonymous said...

aku rasa kl gangster lgi best..ekeke

tapi citer dia lebih real dari kl gangster la..klG bayak 'mekap'...

kueh

Acik Erna said...

sama macam Fatin..peringatan tu kan.kena baca dn perhati betul2 tulisan supaya tidak melakukan kesilapan.

ZR said...

kelapa muda juga yg priceless....

alien said...

Fatin Mraz:
hai, selamat singgah..
hehe

gadis NOTA pelekat:
a`ah tv je..
oh MLM semalam ke.. igt sabtu

Shukri:
a`ah
Jacky!!
tpi dalam filem ni dia kurang aksi lah

kueh bakar:
a`ah, citer dia nampak real
cuma aksi tu xbrapa byk kot

Acik Erna:
hihihi
betul2
eja elok2

Kazaztan Team:
hehe
peberet tu.. misti la priceless

Anak Wak Mail said...

aku tak tahu nak komen apa.haha

alien said...

adoyai~
aku pun blur apa na reply ni