23 November, 2011

alien: the hungry rabbit jumps

Seeking Justice
Ada Nicolas Cage.
Sebab utama aku tengok filem tersebut.




















: Will Gerard yang secara tidak sengaja bersetuju dengan satu organisasi rahsia bagi membalas dendam atas serangan oleh seorang perogol kepada isterinya. Dengan syarat dia perlu membantu organisasi itu melaksanakan tugasan yang akan diberi pada masa depan.

The hungry rabbit jumps....
Ayat yang perlu diucap setelah tugasan selesai melalui telefon kepada organisasi rahsia tersebut. Apakah Will akan patuh dengan arahan organisasi itu?
Ahha. Sila google review lain untuk mengetahui lebih lanjut ye.

Walaupun tiada aksi tinju - tinju dengan tangan kosong yang mampu membangkitkan adrenalin. Jalan ceritanya menghiburkan.
Aku kasi filem ni 3.5 bintang.
Just nice.

Pandangan aku untuk filem ini,
Tonton sekali; senyum.
Tonton dua kali; masih senyum.




Khamis 24 Nov, Misteri Jalan Lama la pulak weh!!




12 comments:

uncle gedek said...

buat review filem Prof Madya A. Razak Mohaideen pulak...?

alien said...

ahha~
cerita apa?
kih3

kueh bakar said...

dalam filem2 balas dendam sebab ISTERI KENA ROGOL ni aku suka filem p ramlee - enam jahanam.

kedua aku suka tengok The Crow - tommy lee jones.

ohsem.

alien said...

yap.
enam jahanam tetap terbaek!!
siri bujang lapok bg aku filem komidi terbaek

kueh bakar said...

dalam banyak bakat pelawak pada hari ini..nak je aku tengok ada remake filem lucu p ramli...

tentu sangat-sangat-sangat menarik.

ia naskhah yang bigrisk. tapi amat berbaloi sekali kalo menjadi.

Siti Noor Aminah said...

....dalam botol penah review tak kat sini? hahaha

alien said...

kueh bakar:
pasti menarik kalau ada remake
mungkin drg belum sedia nak take a risk kot

CG:
emm, belum.. ada dalam hard disc
tak tengok lagi

Dr K said...

Absolutely ! Nicholas Cage is my fav actor! Mesti tgk!

Daddylicious said...

macam baik jer cerita...boleh la menonton nanti..:)

alien said...

Daddy Ziyyad:
u should!!
ahha...

Daddylicious:
boleh.. baik cerita dia..

Anak Wak Mail said...

tonton 3 kali senyummmmm..;)

alien said...

dah tengok ke?
ahha~