01 November, 2010

alien: menCOPY data

Hari ini adalah hari mentransfer data dari personal laptop aku ke laptop office. Kesemuanya ada dalam 15GB je. Tak banyak pun.
Campur kapasiti email kat outlook tu tak cecah 20GB pun data tu.
Sementara bos aku belum masuk neh
Kang dia masuk dah bizi susah.
Sejam ke dua jam jugak la pindahkan data ni.

Then,
Nak setting printer/scanner dengan transfer data masuk ke laptop pun baru perlu masa.

Lepas ni tak payah la aku bawak ke hulu ke hilir personal laptop aku ni.
Kasi dia rehat kat rumah pulak.
Hohoho


11 comments:

Mcjust said...

rehat2 kan laptop yg dah lama berkhidmat tu..

alien said...

cam nak bagi anugerah khidmad cemerlang kat laptop aku la
setia berkhidmat hingga kini since 2006
hehehe

sharamli said...

lapt0p je rehat..tuan xpayah nak rehat lebih2 :p

Jef Hadi said...

keje apa alien??

gadisBunga™ said...

terbaik lah laptop tu. kasi rehat kat rumah sebab dah ade teman baru kaa? huuu~

Anonymous said...

hoh jenuh gak mnuggu tu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

laptop tu harta sendiri rosak bos buat tak tau

Anonymous said...

biasanya org buat cenggitu bila rs2 cam nak resign...adakah??? hehehehhehee.......

alien said...

sharamli:
erk, baik~

sastraboy:
alien kerja dia abduct org pastu jalankan ujikaji
hehehe
peace~

gadisBunga:
teman?
laptop baru kicik je.. 14inch
akunye 15.4inch
hehehe

redza:
betul tu
lama nunggu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
tu la tu,
seb baik da ada yg baru
lama nunggu baru beli ni

aspen:
ngeh3..
ada gak terdetik

Jef Hadi said...

siot! haha.

alien said...

hehehe
laptop baru ganti yg ilang kene rembat pencurik la