23 November, 2010

alien: Cikgu Oh Cikgu

Betul ke dia ni cikgu?
klik kat sini

Ada lagi video klip terbaru dia.
Ramai orang cakap dia Cikgu Inggeris.
Entahlah labu ..
Kalau dia suka buat video klip aku rasa dia lebih menjurus kepada Cikgu Muzik, Cikgu Lakonan, Cikgu Tarian atau sebaris dengan cikgu aliran seni mungkin..
Mungkin juga dia Cikgu Inggeris yang berjiwa seni
Siapa tahu kan ..

Ramai yang puji
Ramai yang kagum
Ramai yang terhibur
Ramai ..
Tu belum kira yang beri nasihat
.... bila tengok aksinya

Tapikan,
Youtube ni kalau diguna dengan betul boleh jadi medium pendidikan kan Cikgu kan..
Hohoho


18 comments:

Mimie.Candy Cane said...

hmm..ntah laah..ramai yg suke..ramai yg tak suke..tapi aku mmg dari dulu lagi mmg menyampah tengok beliau..sorry peminat cikgu shida.hehehe..peace.

Sang Harima said...

Kehkehkeh. Cikgu adalah pekerjaan yang mulia. Dan mendidik anak bangsa.

Firol said...

dekat johor ada sekolah seni macam tu...

Dr K said...

errr..aku tak faham ada insan yg sanggup tepek video sendiri mcm tu..tak kiralha dia cikgu ke, majisteret ke. loyer ke..

ZR said...

ceegu..ceegu...mungkin perlukan medium begini utk release tensi kot...

alien said...

Mimie:
Nasib baik aku bukan peminat cikgu tu
hohoho

Sang Harima:
aku respek cikgu lama
murid lama
ibu bapa lama
respek beb!!

Firol:
Oh, ada tempat utk kembangkan bakat kan

Daddy Ziyad:
ntahlah
manusia ni pelik2
macam2 ragam

Kazaztan Team:
agaknyelah
tapi kan ada cara lain
hhoho

zhrhtoodem said...

errrr.. tak segan ke satu dunia boleh tengok dia gitu? aish.

farwalis said...

aku...hurmmm.. aku suka karoke gak... kalau nak karoke, aku g karoke

fyzi said...

rasa jelek melihat video beliau

mirachantek said...

wey kenapa aku tak kenal pun dia ni siapa?

mirachantek said...

weyy kasi aku link..tak dapat bukak pon..

alien said...

zaradgreat:
aku rasa die bole apply jadi pelokn ah
amacam?

frwls:
sama la kita~

fyziviruss:
hohohoho

mirachantek:
kat youtube tu tetibe jadi private video plak..
cube cek link lai satu kat bawah tu
FB die

h4ni3 said...

tak teringin ker nak buat camtu jugak?
hehe

alien said...

segan-lah kak~
segan..

Cheqna said...

Semlm tengok video kat entry ni..tak tau nak comment apa..terkedu!..

hehehe..

:-)

Amirul Idham said...

seriously tak suka cikgu shidah ni dari awal lagi.

ada orang tak suka dia sebab kata dia ni kalau dari hukum agama, dah kira berdosa.

ada yang tak suka sebab melanggar adat melayu yang perempuan melayu kena sopan.

tapi aku tak suka kat dia bukan pasal hal agama atau adat, aku tak suka dia sebab dia annoying dan trying too hard to be famous. but famous in a wrong reason.

lagipun, kebanyakan lagu yang dia nyanyi, memang semua aku tak suka.

Unknown said...

aku suke la stle die.. sempoi.. xde cover2 cun pun..

alien said...

Cheqna:
ntahlah
aku pun tatau na cakap ape

aremierulez/Amirul:
macam2 orng skang buat setelah wujudnya u tube tu.
sedangkan ada insan cakap camni, itu website personal saya.. sukatilah saya nak letak gamba ape..

jadi, kita cakap camne pun mmg x jalan lah

Heidi Shafiq:
hohoho
aku rasa cam annoy dgn gelagat die