18 November, 2010

alien: Daging Qurban

Macam biasalah kan
Pagi - pagi sisir rambut gaya Elvis Presley
Baru hensem

Pastu pakai baju kemeja tuck in beserta seluar slack
Sembur perfume sikit
Telinga pulak dengar "Tanyalah Ustaz"

Kisah Qurban

Ada satu part tu Ustaznya cakap daging Qurban ni lambat rosak
berbanding dari daging yang kita beli kat pasar walau fresh
Reason dia aku tak dapat dengar sebab aku masuk bilik air jap

Tadi google-google tak jumpe pulak kan
Adessh~

Belek - belek kat Youtube episod yang tu belum keluar
Gile curious ni...
Sapa tahu ye sebab ape?
Meh kongsi dengan aku lah...




10 comments:

farwalis said...

jangan lupa buzz aku bila dah tau jawapan

mirachantek said...

aku pun nak tahu.
heh nanti post la follow up story

Dr K said...

lain kali kuatkan volume radio/tv tu before masuk jamban :)

reasonnya aku rasa mudah aja, sebab daging tu, berkah, penuh berkat. Rasanya laaaaa

kEy said...

adakah anda tahu?

daging korban juga tidak boleh dibuang.
kalo makan jadi taik, itu laen cite.

selagi ia maseh dikeadaan zarah asal berupa daging, care untuk mengdisposekan daging tersebut ialah dengan menanamkannya.

Aku adalah aku said...

Kalau dah dapat jangan lupa sebarkan...nak tau jugak nih...

alien said...

frwls & mirachantek & elly:
wokey~

Daddy Ziyyad:
rasanya begitulah..
ada jumpe satu site, bahasa indonesia.. die cerita ttg pengalaman ajaib die berkenaan daging qurban ni..

Key:
betul tu..
tabole buang rate2

h4ni3 said...

sila paste kat sini videonya nanti yer

Unknown said...

ntah.. aku pun baru first time dgr.. :)

Shitsurei Shimashita said...

tp sedih ada yg krg amanah dgn agihan daging korban ni

alien said...

h4ni3:
insya`Allah

Heidi Shafiq:
hohoho

Shitsurei Shimashita:
betul tu
yg memerlukan bantuan xdapat