14 February, 2010

ALIEN : Time Freeze

Sekian lama baru aku tersedar sesuatu.
Padahal hari-hari online. Mengadap laptop aku yang dah usang. Prosessor AMD Turion (1.8ghz) versi tahun 2006. Dah 4 tahun la laptop ni. Ngan kapasiti hardisk yang aku tak upgrade. Standart hardisk 60GB je. Penuh dengan gambar-gambar kenangan. Lagu-lagu. Eseimen zaman belajar dulu. Di tambah dengan material-material yang berkaitan.. dan space yang tinggal seperti kapasiti sebatang pen drive.. 4GB camtu. Hehe.

Tapi, aku bukan nak bercerita tentang kisah laptop aku yang usang dan berjasa ni.
Ia betul-betul mengenai masa yang terhenti. Masa yang tak berganjak.

Tengok gambar di bawah,




kan kan..
Masa terkini adalah 14hb February 2010.
Wallpaper tu adalah November 2009.

Kelihatan macam aku malas.. malas itu indah..
Err, bukan malas nak tukar wallpaper. Sebab wallpaper kelander kat opis aku, setiap bulan aku update. Laptop rumah ni je tak update. Belum jumpa wallpaper yang menarik kot. 

Rasa macam tak best la, kat opis wallpaper kalendar. Kat umah kalender. Nanti aku rasa macam masih di opis. Apa ingat aku kerja Dua Puluh Pat Jam ke macam kedai Tujuh Sebelas tu. Tak penah nak tutup. Sampai skang aku tunggu.. tak nak tutup jugak. Heh
Jadi apa guna lubang kunci kat pintu kedai Tujuh Sebelas tu?
Hehehe

Masa dekat wallpaper tu je berhenti. Masa kehidupan aku still update. Takde la pulak aku baca surat kabar lama. Aku baca surat kabar baru jugak apa. Heh

Sampai masa aku jumpe wallpaper yang mampu menangkap penglihatan mata aku. 
Tapi, yang pasti bukan kelendar. Sebb aku malas nak update. Eh, bukan.. sebb tak nak sama cam wallpaper laptop opis.

Hehehe

1 comment:

isuzu_aizu said...

lerrr. pemalas la niii :P uit pakcik, silalah letak gambr hutan di wallpaper, bg serabut sket hik3