25 February, 2010

ALIEN: ialah John Travolta


Cuba korang tengok gambar atas tu, bukan yang berdarah-darah tu. Blog aku ni bukan menggalakkan keganasan, jadi abaikan la brader yang berdarah palsu tu ye. Tumpukan mata korang kat abang botak tu. Bukan Faizal B Ismail tu. Tu yang kat gambar tu, Encik John. John Travolta. Dalam filem terbaru die From Paris With Love. 

Cool kan beliau..
Botak~


Tengok.. beliau yang botak memegang senjata. Pergh, terserlah kejahatan beliau ke keheroan?
Entah, aku belum belek-belek sinopsis kisah lakonan Encik John ni.
Karang-karang la. Aku suka lakonan die. Jadi penjahat, penjahat yang cool. Jadi hero, kompom la cool kan.
Sesuai la dengan aku. 
Zaman dulu-dulu aku di gelar Mr Cool.
Cool kan.
Botak~ 


Lagi.. Peluk senjata macam bantal peluk oi.
Kalau aku botak gak, pastu pakai contact lens. Muke aku saling tak tumpah macam Encik John la jugak.
Jangan jeles ok. Aku boleh berubah jadi sesiapa je. Heh, kata spy underground kan.
Cume tang perut kene ejas sikit. Heh
Eh, Encik John pun boroi sikit ape. Betul tak Encik John.



Leks je aku cerita kisah Encik John ni. Macam la dia sedara mara aku, jiran aku ke. 
Tapi dia cool la dalam filem. Macam aku dalam mode berlakon. Heh
Kenapa, aku kasi keluarkan kisah Encik John yang botak? 

Sebab aku dah feeling-feeling macam nak botak gak 2 minggu lepas. Mudah. Tak payah sikat rambut. Bukan malas. Nak jimatkan duit minyak rambut la. Pastu tak payah nak mengelap rambut yang basah. Dah tentu air akan laju turun dan kering dalam sekelip mata. Wah lawei!!!

Tapi masih berbelah bagi. Nak kasi licin ke. Kasi pendek setengah atau suku inci.

Fikir-fikir.
Fikir lagi.

*Gambar diambil dari carian Google

No comments: