28 April, 2011

alien: sumpah ... janji ... sumpah

Untung orang - orang Britain hari Jumaat ni.
Mereka bakal menyaksikan perkahwinan antara Putera William dan Kate Middleton.
Menyaksikan janji sumpah setia sehidup semati.
Tahniah untuk Putera William dan Kate Middleton.
Juga tahniah untuk orang Britain.

Dengarnya perkahwinan diorang akan disiarkan secara langsung.
Di Malaysia ready lah depan television pada jam 3 petang.
Channel yang mana aku tak pastilah, sebab Sinar.FM cakap pukul 3 petang saje.

*gambar bukan dari Reuters tapi dari Google, aku tak kenal siapa-siapa di Reuters. Err, orang Google pun aku tak kenal.

Di Malaysia lebih istimewa.
Bakal ada acara sumpah juga. Selepas solat Jumaat.
Eksklusif hanya di Malaysia. Orang di Britain tak dapat tengok.
Kesian.
Siapa yang bersumpah?
Agak - agak siapa ye ...



16 comments:

Unknown said...

haha..anwar le tuh

zhrhtoodem said...

kawan ckp tadi kat ntv7. tak tau lah teman

Ati Masrif said...

sumpah di masjid...?
sape..??

mesti ...politik lagikan
alah boringlah...depa ni dah
tak hormat masjid lagi

Anonymous said...

aku wonder adakah aku saja yang don't give a damn pasal depa nak kawen.

bujal X said...

syok sangat ke sumpah2 ni?

Dr K said...

aku harap yg menipu dan sanggup bersumpah, kena laknat Allah on the spot.

alien said...

Rozuan Ismail:
anda yakin dgn jawapan anda?
tunggu berita rasmi dari wartawan di luar sana nnti
hehehe

zaradgreat:
ntah la
katanya Datuk Eskay.
tunggu dan lihat ajelah camne

Ati Masrif:
a`ah..
sumpah pasal video tu plak dah skang
apa nak jadi org skng ni

Ateeka Amer:
hehehe
alah, semalam sinar FM sibuk cakap pasal hal kawen2 ni
tu yg aku tertahu tu..

bujal X:
ntah la bujal X
kalau bela sesumpah syok la kot
sbb dia boleh tuka2 kale badan

Daddy Ziyyad:
harap begitu juga
tapi skang ni yg jahat jadi smkin jahat sbb dia rasa tiada bala utk dia..
iskh3

Siti Noor Aminah said...

bosan dgn isu politik negara.

mama_umar_maryam said...

senyum je..lambat laun akan tau juga

uncle gedek said...

Kamu di jempot tak ke wedding tu...?

nur maisarah said...

aku kot.

alien said...

GC:
ngeh3
tapi kene amik tahu jugak sikit2

mama_umar_maryam:
yeh.
senyum bagus utk kesihatan.

gedek!:
diorang termiss nama tu. sedih ni.
hahaha

cik azeya:
ye lah kot.
ngn sapa?

cik azeya said...

err dengan bulan.

gadisBunga™ said...

dua malam lepas aku mimpi pegi wedding kate & william.

kerap betul aku mimpi sekarang. hu~

alien said...

cik azeya:
oh.

gadisBunga:
mimpi lain macam ko ni~
hahaha

alien said...

xjadi sumpah katanya.
tunggu je la berita esok.