04 December, 2011

alien: apabila wang berbicara

Duit Syiling RM1 yang telah dilupakan. Hehe
Duit RM1 bertemu dengan RM50 dan bertanya:

" Oit,lama tak nampak, mana kau pergi?" RM50 menjawab, "Aku pergi merata tempat. Sibuk sangat. Pergi stadium tenguk bola, pergi karaoke, tenguk wayang, lepak kat mall, konsert K-Pop, shopping....,tempat tempat cam tuh lah. Eh, kau camner lak?

" RM1 menjawab perlahan seraya menunduk, "Hmm..biasa lah.. Balik-balik tempat sama.. surau, masjid, surau, masji...d... ".
Kan..
:Credit kpd Pyanhabib
 

8 comments:

Faaein Talip Roy said...

lama tak guna duit sengget tu..

dulu selalu beli untuk beli aiskem ngan roti potong-potong..

hehe

Acik Erna said...

surau .masjid..dan parking.

Anak Wak Mail said...

eh,,kalau aku tebalik pulak...


ok.aku tipu.

encekgadis said...

apabila duit berbicara
aku cabut.
aku rasa ada entiti dalam duit tu.

pengsan mngkin alternatif kdua

Aien Not Alien said...

begitu la duit dibelanjakan mengikut nilainya...kannn..

fatin said...

saya ada simpan sekeping syiling seringgit tu..

KizZ said...

eheh...terasa pulak..

alien said...

Faaein Talip Roy:
duit singgit tu dah tak laku dah skang
hehehe

Acik Erna:
a`ah
begitulah

Anak Wak Mail:
okeh, ko mmg tipu

gadis NOTA pelekat:
ahaha
duit berbicara kita ajak la borak2
tak pun jual kat org
masyuk oo

Aien not Alien:
begitulah

Fatin Mraz:
saya ada berkeping2
sayang~

KizZ:
ahhahai~