27 May, 2011

alien: bercakap dengan sete-ren-jer

Okeh
Ianya memang pelik

Apabila seseorang yang tidak dikenali tiba - tiba risaukan keadaan aku
Em, pelik

Dua hari lepas aku dapat sms dari nombor yang sesat
Jadi aku reply apa yang patut: Salah nombor
Kemudian dia ajak berborak pakai sms
Em, ok ..
Sebab banyak kredit aku pun layankan sambil tunggu masa nak tidor
Tanya nama
Buat apa
Borak kosong pakai sms lah kiranya

Then semalam aku tertinggal HP kat atas meja opis
Pagi ni aku check ada beberapa miskol dari nombor tu
Dan sms dari nombor tu mengatakan dia risau, mungkin sebab aku tak angkat panggilan atau membalas sms
Aish..
Pelik dah aku ni..

Dan telefon aku bergegar ketika aku meeting tadi.. panggilan dari dia

Apesal lah aku balas sms tu dua hari lepas
Adoyai~
Masalah remaja betul lah ..




24 comments:

Faaein Talip Roy said...

wah.. sy plak yg risau.. hahaha..

peminat misteri incek alien tu..

habislah... hati2.. anda dalam pemerhatian.. hehehe..

Mimie.Candy Cane said...

wow...mcm dah membibitkan cinta2 sms nampak.anas ayat baeeekkk punye ni..hahahaha

mirachantek said...

aku.....
akulah yang kol kau tu,
lol


tapi serius rimas kan? dah la tah sape2 je, aku pun nyesal jadi cam ko nih...

aih, rimas !

safiah sokher said...

Peminat ke??hahah


*tapi lau jadi kat saya,sy jadi rimas.ahha

Dr K said...

awek ka jantan?

aku bajet mesti awek, tu pasal ko layan sms sebelum tu..hahaha

farwalis said...

hahha

aku pernah gaduh kat SMS ni.

dia kata dia inspektor,jangan buat main2. aku kol taknak angkat. hahaha

hanie said...

hah..ko ngorat dia yek...ni mesti ayat2 chenta niiii..hahahaha *tuduhannn*

Anak Wak Mail said...

phewitt..mesti peminat misteri tu..haha

layan2..sekali sangkut pulak daaa..=)

Daddylicious said...

alien pun ada org suka ...bayangkan lah...hehe

cik azeya said...

feewit. peminat. yang pasti bukan aku lah. haha

fa-in said...

ohh ini ke yg pekjah kta ko ade makwe. fuyoo~

Anonymous said...

untunglahh ada peminat.

zhrhtoodem said...

ececececececee...

kemain lagi. hhahahaha

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

rasa ingin thu nih hehe

uncle gedek said...

tau sangat... AWEK!

alien said...

gedek!:
hahaha..xde keje nak layan sms org laki sampai malam.. seram ooo

inspirationalefeks:
em. kurius ye

zaradgreat:
hahaha

Ateeka Amer:
dah macam retis2 ada peminat

fa-in:
ko caye la cakap pejah tu

cik azeya:
oh.
nombo sesat lah bukan peminat

daddyzkool:
alien unik wooo
:))

Anak Wak Mail:
mana ada sangkut
xde xde xde

hani:
erk. termengurat
xde la weh

frwls:
handal ko
inspektor takut ngn ko woh

Daddy Ziyyad:
pempuan katanya dalam sms tu
keh4

safiah sokher:
nombo sesat
xdenye peminat

mirachantek:
penah jadi kat ko ke
rimas kan jadinya
hehehe

Mimie.Candy Cane:
mana d cinta2 sms ni kak oi
tak ada lah

Faaein Talip Roy:
risau ke
jangan risau lah

gadisBunga™ said...

belum jadi awek dah macam tu. ish, aku pulak yg naik rimas. hahaha!

theorangelily said...

gila lah kau. ader peminat baru. snif snif... bau nasik minyak bergandaaaaaa....kihkihkih

Iliana said...

wewitttt...haha..seriously, mcm diburu je kan kan kan

alien said...

gadisBunga:
tu la kan

theorangelily:
peminat la sangat kan..
peminat..

Iliana:
tanak kene buru
tak rela

Iliana said...

haha..anda telah pun 'ter'buru =p

alien said...

boleh lari lagi
boleh ni..

emarieys said...

jangan udah terpedaya dan percaya...

Adol said...

secret admire tu.. huhuhu