06 March, 2012

alien: kisah secawan kopi o

Malam ini terasa kopi O segera yang aku minum ini terasa kelainannya.
Adakah kerana ianya bungkusan kopi yang terakhir?
Atau kerana aroma yang dihasilkan oleh cawan yang lain dari kebiasaannya?
Atau mungkin deria rasa aku sedikit tidak berapa sensitif di kala lewat malam?

Aku menghirupnya sedikit demi sedikit sambil aku berfikir.













 
:Gambar ehsan Google

Sedang membelek isi data yang terkandung dalam cakera keras berjenama Buffola, aku terjumpa sesuatu yang menarik. Sesuatu yang telah tersimpan sejak 3 Oktober 2008. Sesuatu yang tertangguh sekian lamanya. Aku mesti sudahkannya.

Ya, aku mesti !!


11 comments:

Unknown said...

kopi sangat bagus.. mengalakkan kita berfikir.. ouchh~

cintailmu89 said...

2008?
eh.. lama sangat tu..

ZR said...

kopi o dgn suasana ari ujan pd ptg hari ditambah dgn ubi rebus cicah sambal...paham2 ajela ye ape perasaan ye...

Dr K said...

Dah bersawang tu..zaman 2008...haha

ps: kopi segera tak boleh celen kopi tak segera..haha

Cheqna said...

memang minat kopi juga, tak minum sehari macam ada yang kurang..hehe

:-)

alien said...

Saiazuan:
a`ah, biase org luar minum kopi drg diskas bisness.. keh3

iz:
a`ah. lama dah
godek2 hard disk baru jumpe

Kazaztan Team:
wuhuuu~
terangkat!!

Daddy Ziyyad:
ekeke, kopi x segera mmg power..

Cheqna:
perh, mmg die hard fan kopi neh

Fnd Rocka said...

kopi boleh mengestrak lebih banyak dea baru

emarieys said...

tak elok minum kpi selalu

Siti Noor Aminah said...

tiap2 hari buat kopi utk staff2 lain, tapi haram tak minum. hihi


*minum milo je

gadisBunga™ said...

draf novel eh?

Faarihin said...

apa itu?

kisah cinta ke?