29 July, 2011

alien: mencari dadah baru

"Sebagai seorang penagih, memang aku tak boleh nak lama-lama kalau barang tu takde..takut nanti aku berguling mulut berbuih kat ruang tamu rumah" itu yang fndrocka tulis kat blog dia Konsert Sepenuh Jiwa. Dia seorang penagih macam aku juga. Tapi mungkin dia lebih tegar, agaknyalah. Tegar atau tidak sila tanya beliau sendiri.

Ye, sebagai memenuhi keperluan penagih barang mesti kena selalu ada. Selalu standby. Tapi biasanya aku beli barang tu bila aku perlukan saja. Jadinya tiada pembaziran berlaku lah. Eh, mulut aku tak berbuih dan aku tak berguling lagi kat ruang tamu ya. Masih terkawal kadar ketagihan aku. Heh.

Bila pekena barang tu kan, boleh membuat penagih seperti aku lupa hal dunia kejap. Tapi tak lupa hal akhirat. Kewajipan tu kan. Jadi dengarnya si frwls penggemar makanan dan juga badak ada jual barang baik. Amal Hamsam pun ada barang best. Siapa-siapa nak beli sila la ke page mereka berdua. Selagi stok masih ada katanya lah.

Em,
Ada siapa-siapa nak suggest barang baik lain tak?
Suggest banyak-banyak pun takpe. Nanti pelan-pelan lah aku cari.
Tolong ye.. nak gak try test barang suggestion kawan-kawan.





15 comments:

Anak Wak Mail said...

ketagih ape ni??minat badak??pelik3x..haha

alien said...

klik la link tu
kang baru tau..

gadisBunga™ said...

ok. nanti aku kelik.

mirachantek said...

aku pon tgh cari ni. aku tngu update ko je la

alien said...

mira:
ko kene la sajes sejudul dua utk aku..
haha, tu aku da sajes caki n amal..sile2

gadisBunga:
dah kelik kan

ahmad said...

pst..pst..dekat sikit bang
gua ada barang baek punya

alien said...

apa barangnye
ciskek la kau

ahmad said...

err, ntah.
idea aku sampai situ je hehe

alien said...

cis. bia aku abiskan "tenggelamnya kapal Van der Wijck" buku yg belum aku habiskan,, haha

ahmad said...

buku sapa tulis tu

alien said...

Haji Abdul Malik b Karim b Amrullah..

ahmad said...

oh hamka. maaf, aku dah lemas dgn jajahan hehe

alien said...

haha..
xpe, as long membaca still ok..

Fnd Rocka said...

Aku ketagih bukan setiap masa pun..dia ada musim jugak.skrg ni memg musim dia lah ni.keh keh.

alien said...

oh, ko ikut musim..
aku ketagih bulanan, tiap bulan misti pekena satu.. kalau tak pekene bole jadi tak waras.. tapi selalu jugak aku tak waras