15 June, 2011

alien: cuti-cuti lepak kitchen la baru ngam kan...

Sarimah Adzrina.
Tahu ke? 

Jamsari Sabian.
Tahu ke?

Saja je tanya.
Haha.

Yang tahu memang up to date lah.
Yang tak tahu google ye. Jangan putus asa. Boleh cuba lagi.

Oh, aku jumpa mereka Isnin lalu ketika aku melepak dengan Nizam di tempat kerjanya. Datin Sarimah tu bos dia, Jamsari Sabian tu bekas rakan sekerja dia. Eh, camne aku boleh melepak kat tempat kerja dia pulak time office hour? Sebab aku cuti dan dia kerja; di Sarimah Adzrina Kitchen's. Jadi, dia boleh la melepak ketika tiada pelanggan. Heh.

Yang nak cuba melepak sana, pegi ke Seksyen 13 Jalan Snuker, Shah Alam. Cari signboard kaler hitam. Baru beroperasi lebih kurang setahun. Waktu operasi 8.00am hingga 11.00pm. Yang terasa lapar tu, jangan buang masa. Terjah je. Cari Nizam, sebut nama aku .. pasti dapat diskaun. Heh.

Yang terasa nak tempah baju pun boleh. Datin tu pun ada butik.
Yang perempuan tu, apa lagi tunggu. Sila-sila la.
Tapi yang ini, jangan sebut nama aku. Sebab Datin tu tak kenal aku la...


Em.
Ucapan Tahniah untuk Zaim dan Shahma dengan kelahiran cahaya mata pertama mereka pada Isnin, 13 June 2011 yang diberi nama Muhammad Ziyad. Syukur. Aku sempat melawat mereka di HB, Klang ketika dalam perjalanan pulang ke rumah pada hari itu.




4 comments:

Dr K said...

Ni kedai yg mengadap Burger King tu ke?

Anak Wak Mail said...

wahhh...cuti2 tido la lagi best..hehe..=)

gadisBunga™ said...

lepas jumpa nizam tu...nak sebut nama alien ke?

Faaein Talip Roy said...

jauhlah.. camne nak dapat mkn free ni.. hehehe...