12 January, 2015

Hibernasi makan nasi

Ehem.
Ringan sikit kepala aku, lepas seharian berhibernasi di rumah. Recover balik tenaga yang hampir habis. Tenangkan fikiran yang berserabut oleh masalah yang hampir buat aku mencarut sehari dua yang lalu. Haha.

Malas lah nak ulas panjang-panjang. Bikin berat kepala aku balik nanti. Mood ke laut pula nanti, payah.

Hal kerja ini eloknya waktu siang je difikirkan. Bila dah malam tu jangan fikirkan dah, baru tenang jiwa raga. Kalau boleh tak payah bawa balik rumah perihal kerja ni. Simpan kat laci. Esok pagi lepas minum kopi secawan dua baru buka balik laci tu, katakan 'selamat pagi' padannya. Hehe

Berbalik ke perihal hibernasi tadi, kebetulan ada nasi lemak mak aku masak tadi. Memang melantak nasi lemaklah aku pagi dengan tengah hari tadi. Berat badan naik? Naik sikit je, xde hal lah. Esok lusa aku turunkan la balik. Hehehe.

Lagipun tiada siapa nak bising badan aku naik ke turun kan. Ke ada? Mai cerita sikit kat aku siapa..







No comments: