25 October, 2011

alien: menjelang deepavali

Sehari sebelum tibanya Deepavali, aku masih berada di pejabat.

Kerana kurangnya kerja yang masuk akhir-akhir ini, aku menjadi semakin tidak produktif. Duduk di meja dan bosan. Masa dihabiskan dengan berfikir cara - cara untuk membunuh masa.

Apa salahnya bos aku kasi cuti walau aku tidak meraikannya.
Diorang pun tak datang ofis, ready untuk celebrate Deepavali.



Ok lah.
Untuk yang menyambut Deepavali.

Happy Deepavali !!



Untuk yang bercuti.
Happy Holiday !!





15 comments:

Faaein Talip Roy said...

nak maruku!! hahahaha.. =P

alien said...

pegi beli kat little india.. banyak
:))

gadisBunga™ said...

nak tose!!

Selamber Rock said...

dam-dam-dum bunyi mercun, eh..

fa-in said...

untungla tak dpt cuti~

fatin said...

infact, deepavali ni dah start awal 2 hari lagi.. esok adlh 'main deepavali' n ada lagi 2 hari selepas itu pun kira deepavali gak..

err..1 malaysia abes.. sampai tahu cita pasal deepavali...;}

mimizuzuhaha said...

ko keje ke harini?

Shukri Mohd Ali said...

bila tiba deepavali...
semua india bergembira...
tetapi diriku....

(tak sanggup nyanyi habis)

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. smalam dapat maruku free.. tapi tak makanlah.. ragu2 status halalnya..

Anak Wak Mail said...

kejamnya bos kau,,cakap lah kat dia..kau nak raya jugaklah!haha..

nabilah_2908 said...

sehari sebelum depavali....

tp time depavali dpt cuti tak..?

alien said...

GB:
saya tak jual tosei
wakakaka

KoQ:
kanak2 semua datang berduyun~
erk

fa-in:
ala, student cuti tak cuti sama je kok

Fatin Mraz:
bagus2
saya pun baru tahu ni

mimizuzuhaha:
x keje..
lalala~

Shukri:
ahahahai~
bole compose lagu deepavali versi melayu la..
kih3

Faaein Talip Roy:
oh ho~
jadi di apakan meruku itu

Anak Wak Mail:
hahaha
bia la
bia la
bia la

alien said...

nabilah_2908:
dapat la off kossss
hihihihi

YouSOF said...

Aku tidak bercuti semalam dan aku berjaya harungi kebosanan di tempat kerja semalam.. ;D

alien said...

best aaaa
dable pemen ooo