08 December, 2015

Disember tiba

Alhamdulillah syukur dipanjangkan usia kita hingga ke saat ini. Diberi peluang untuk kita melihat esok hari. Diberi ruang untuk kita perbaiki diri.
Alhamdulillah...

Lama betul aku tinggal blog ni, lama tak berinteraksi dengan anonymous di laman maya ini. Anonymous yang jumlahnya beberapa orang sahaja. Aku pasti.

Bulan November selalu orang gelar bulan yang basah, lembab; hujan. Bulan itu juga ada beberapa peristiwa yang mengganggu ketenangan dan ketenteraman jiwa aku. Tapi, itulah hidup. Selagi bernafas, selagi terdaya aku harus terus melangkah dan melangkah dan melangkah dan melangkah...

Pada aku peristiwa aku alami itu kecil dan terpencil jika dibandingkan mereka yang di luar sana. Mereka lebih menderita dan lebih sengsara. Tragis dan sadis.

Alhamdulillah syukur dipanjangkan usia aku hingga ke saat ini. Diberi peluang untuk aku melihat esok hari. Diberi ruang untuk aku perbaiki diri.
Alhamdulillah...



Sent from my ASUS

3 comments:

sharamli said...

Mana anon? Mana? Mana?

Bijen M. said...

Bulan Disember pun tak kurang basahnya juga.
Bulan 9 bulan sepuluh nanti penuhlah timeline dekat FB pasal kelahiran anak seorang demi seorang.
:D

toasho said...

Learn More s7k76h2d69 replica louis vuitton bag replica bags pakistan c0b96y8v94 click over here e4x06c5h04 replica bags buy online replica kipling bags c4z29b6c60 replica bags in london replica hermes g4r14p5v42 replica zara bags