06 October, 2012

alien: pilihan burger durasi masa terhad

Andai diberi pilihan antara Burger Samurai dan Zinger Double Down,
mana yang anda pilih?

Burger Samurai
   VS

Zinger Double Down


Aku pilih Burger Samurai dari McDonalds.

Sebab?
Keadaan KFC Zinger Double Down yang agak berminyak telah membuatkan aku muak.
Jadi, just imagine. Atas bawah berminyak. Dua kali berminyak.
Aku tidak nafikan daging ayam dia memang lembut ketika digigit dan dikunyah.
Akan tetapi, oleh kerana berminyak ..
Burger Samurai berjaya memenangi lidah aku.


Tahniah Burger Samurai.




5 comments:

Dekna said...

dua dua x best.haha

x penah makn pon..hee

suka burger tpi jalan jee..

gadisBunga™ said...

dah try samurai.

nak try zinger double tu pulak. tapi tak makan sekali harung kot. mungkin 2-3 kali makan baru abis.

ZR said...

eh mengapakah air samurai burger tu sgt menyelerakan

Hans Hanis said...

aku suka Carl Junior lagi
hehehehe

alien said...

Cik NurulZaty:
haha
betul2, bege pasar lagi bess

gB:
jadi, dah try zinger tu?

Kazaztan Team:
haaaa
beli je air tu dah
haha

Hans:
Carls belum pernh cuba, na pegi jauh. Malas~