08 March, 2010

ALIEN : Egokah Aku

Entry kali ini ditujukan kepada kawan lama aku..
Dia cakap lagu ni best, maka aku cube la dengar..

Papehal pun Bro, wish you all the best in your life Bro.. aku selaku rakan ko yang tak rapat ada kat sini je kat kemana-mana.. heh

Karaoke beramai-ramai lagu serta lirik yang aku pinjam dari google dan youtube ni..
Jom..jom..

Wali - Egokah Aku



Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku


Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

2 comments:

sharamli said...

pakcik..lagu baik-baik sayang lagik best
:p

alien said...

ok, dah dengar..
nice~
suka lagu tu ke?
pakcik tujukan lagu tu kat maksu la camtu..