06 August, 2011

alien: jangan bergurau stail maut camtu lagi woo...

Sabar..
Dugaan semua tu..

Aku cakap pada diri sambil pejam mata.
Sirap selasih menjadi teman iftar petang itu.
Aku sedut perlahan-lahan. Rasa sejuk melalui kerongkong.
Laju merebak mendinginkan salur nafas. Pehhh!!
Sejuk dia bukan main, terus menusuk ke jantung membawa ke otak.
Mengangkat diri aku ke alam khayal dan terlupa sejenak peristiwa tadi.
Power!!



Serius aku cakap..
Cara Meps bergurau dengan aku petang tadi membuat aku kecil hati.
Terasa tau~




10 comments:

mirachantek said...

apa, kad kena telan?

alien said...

kad kene telan tu boleh bikin gaduh..
ni Meps punya hal..
seb baik da normal..
huhuhu

safiah sokher said...

Meps Meps.Apa daa.Memang la cuak giler lau kad kena telan -,-

Anonymous said...

erkkk... gee tak taw hape2..

hehe.. ^^

uncle gedek said...

Sirap selasih = NGAM!

abglan said...

Dia telan kita telan dia balik kui kui kui

Anonymous said...

pernah kena. hampir kena penendang.

alien said...

safiah sokher:
ni duit yg kene telan, seb baik dapat balik
huuhuhu

cik gee:
ahha~
cik gee kene ambik tau

gedek!
yeh, betul2 ngam hoo

abglan:
aku telan air liur je bang
hehe

Ateeka Amer:
jgn tendang, buat sakit kaki je kang

Anak Wak Mail said...

ape ni..ape ni??ape yang telan ape??hehe

alien said...

bajet bulan ni kene telan, tapi da ok balik
hehe