03 August, 2011

alien: cincin besi tahan karat

Kisahnya, terdapat 3 bentuk cincin stainless steel yang berada dalam simpanan aku. Cincin yang pertama ada perkataan Scorpio terukir di atasnya. Cincin yang kedua ada corak XO. Cincin yang ketiga ada corak Tulang Ikan.

Baru - baru ini muncul pula cincin keempat, secara tiba - tiba. Cincin itu kosong; tiada corak atau ukiran di atasnya. Milik siapakah? masih menjadi misteri sehingga kisah ini ditulis.

Oh, lain kali akan aku kongsikan kesemua kisah cincin stainless steel tersebut. Yang pasti cincin stainless steel itu tiada kuasa mistik. Atau unsur yang boleh memberi tenaga ekstra atau meningkatkan kecerdasan dan menghilangkan rasa mengantuk.
Ahha~

Eh, mengantuk itu indah tahu..



24 comments:

sharamli said...

k0s0ng?

ZR said...

tau..tu pasai selalu tersungkur di depan laptop...

fa-in said...

cepat cket cerita cincin2 lain tu.

uncle gedek said...

uncle tanpa cincin...

Anak Wak Mail said...

cincin yang kosong tu cmne??hehe..aku hilangkan sebentuk cicin pemberian sahabat..mana cincin yg last tu milik aku..cepat pulangkan!!!haha..=)

alien said...

sharamli:
a`ah.. tanpa tulisan apa2
atau corak.. kosong

Kazaztan Team:
ahha~
tewas depan laptop

fa-in:
lambat2 pun takpe

gedek!:
ahha~

Anak Wak Mail:
tanak kasi ko..
aku nak kasi jejari runcing
ahaha

mirachantek said...

cincin silver aku bnyk.
ini troll.

Dr K said...

aku ada cincin Lord Of The Rings. special edition, beli dari New Zealand. So far OK, tak kena kejar. ~haha

K said...

cincin tunang, keh3

Fnd Rocka said...

Ni mesti cincin hikmat utk blogging..sbb tu update slalu

gadisBunga™ said...

aku tak selesa bercincin (lagi).

Daddylicious said...

ada cincin ss di jari hantu...hehe

Selamber Rock said...

cincin belah rotan ke?

ahmad said...

cincin ada binatang2 mistik segala la benda paling merapu sekali.

tapi ada membe aku yang kl totok boleh pulak percaya habih

emarieys said...

jari ku tiada cincin..minta satu boleh?

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

tu tndanya xlama lg lu akan dipinang oleh seorag gadis dari alor star..pecayalah!

alien said...

mirachantek:
ohho~
main troll2 ye kau

Daddy Ziyyad:
ahha..
drg belum dapat kesan cincin tu kat sini
tunggu masa a tu.. kui2

sergeant keroro:
tunang? ayak!!

fndrocka:
encik fnd mau ka?
mau saya kasi satu
huhu

gadisBunga:
erk,
ni misti bergelang dan berkalung kan

Bigdaddy:
peh, jari hantu
ganas2

KoQ:
bukanlah saudari
bukan..
cincin besi je

nasyrun:
apela membe kau tu
dia misti byk terpengaruh ngn filem

MamaEma:
tak..
tak boleh
hehe

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ:
kenapakah alor star?
kenapa..

ahmad said...

troll tu mende

alien said...

sile baca di wikipedia
haha

Azira Mohamad said...

cincin besi tahan karat yg ke-4 tu siapa yg pakai?

kamu?

if so...the ring belongs to u
:p

alien said...

semua org tanak ngaku
so, saya simpan lah
hehe

ahmad said...

kalau ikut undang2 tubuh dia kira macam mana

alien said...

ntah lah
apa pendapat incik?

ahmad said...

entahle. tak ada pendapat di sini haha