03 October, 2010

alien: open house .. its good

Hohoho ..
Masuk bulan syawal, ramai yang buat open house. Ajak rakan taulan sedara mara datang rumah. It's Good ~ 
Dan menjadi kewajipan kepada kita memenuhi jemputan selagi termampu kan. It ethics ..
Kalau dah makan, kena bakar baru sihat tubuh badan.
Heh.

Pagi sabtu yang redup dan permai sesuai untuk aktiviti berlari - lari anak sambil - sambil tu sprint la..
Lama dah stop exercise ni, sejak mula puasa hari tu.
Tambahan pula, sejak dah kerja aktiviti beriadah pun dah kurang.
Stamina dah foul abis. Alignment pun dah lari.
Tapi dapat gak la 3 1/2 round padang bola. Cukup la untuk warming up.
Macam enjin kenderaan gak, kalau lama tak jalan .. perlu panas kan dulu.
Kasi bawak slow-slow, dah sebati baru boleh lenjan.
Hahaha

Anda bagaimana?









Lagu yang aku layan masa karok bersama rakan sebaya siang tadi.
Jerit abis ~
Puas ....
Hahaha ..
Pasni boleh form group Alien & Computer .. 


:Video dari youtube




9 comments:

Selamber Rock said...

rezeki jgn ditolak ~ open house ~

aku xheran sgt sbb hari-hari naik-turun tangga dari tingkat 5 (umah aku)...errr..kira exercise la tu, hehehe

Mcjust said...

eh, kejap je cite pasal open house? bape baris ayat je. ingatkan ada la nasi himpit ke, rendang ke roti jala ke.. aihhh

alien said...

Ju Asu Ra:
kalau tertinggal barang misti haru kan
hehehe
good2 eksesais

mcjust.lol:
entry lepas da citer pasal makanan raya.. lagi pun raya nak abis dah.. cukup la beberapa baris tu, ambik berkat je
:D

zhrhtoodem said...

open house tuh penting.rezeki memang jangan ditolak.hahahaha

hari2 berlari2 anak dalam rumah. hahaha

mirachantek said...

aku tak attend mana2 open house pu. clashing with exams. aish~~~~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kita bawak lori baru kaw ...rumah terbuka katakan

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak mimpi gua dah kacau daun

h4ni3 said...

weekend jer jimat duit kan
pastu hari isnin pakat ramai2 sakit perut ;)

alien said...

zaradgreat:
tujuan aku ke open house biasenye jumpe kawan2 lame je.. hak2

mirachantek:
huhu, kekadang aku terpaksa pilih open house yg clash..

brutalsolo:
hahaha...
bawak bas lah

h4ni3:
hehe
doktor pun jadi pening hari isnin