26 October, 2010

alien: Geng Kipas Angin

Jarum saat berdetik..
Jarum penunjuk minit pun bergerak perlahan.. cukup enam puluh saat, dia berganjak perlahan..
Jarum penunjuk waktu serupa begitu.. cukup enam puluh minit, dia bergerak perlahan..
Kadangkala kita terasa lama masa bergerak, kadangkala pula kita rasa terlalu pantas..

Erm,
Jam tangan aku da hampir pukul 6.40 petang
Iskh2 dah lewat dari masa sebenar untuk pulang ni
Encik bos boleh layan lepak minum kat kopitiam

Hadoiii~

Meh tengok link ni..  kejap je..

"Geng Air Cond samun pejabat... merompak pada tengah hari iaitu ketika ramai pekerja keluar untuk rehat dan makan tengah hari..."

Tadi  sebelum waktu balik, salah seorang klik opis aku cakap ada satu opis dekat block kitorang kena masuk dengan perompak. Klik aku nih rapat dengan seorang staff dekat management office untuk block office aku, yang kebetulan management office tu terletak sebelah office aku.

Staff management tu cakap, ada office kena masuk perompak waktu lunch hour tadi.
Ayat standard, polis masih menyiasat.
Hohoho

Jadi, mungkin angkara Geng Air Cond ni kot.
Kalau di tafsir waktu kejadian, ianya significant sekali iaitu waktu lunch hour. Mungkin benar .. mungkin tidak ..
Panas doh area office aku nih.
Last case, semasa cuti Raya.
Office aku jadi mangsa.

Deepavali dah nak dekat ni, macam kena angkut 2 buah laptop office yang baru balik rumah je.
Hehehe ~



3 comments:

h4ni3 said...

boleh la pinjam satu laptop tu nnt
hehehhe

hanie said...

kipas angin tak sesejuk aircond..hahahaha

alien said...

h4ni3:
boleh2, meh ambik sini

hanie:
kipas angin gak bess
kekek