24 October, 2010

alien: Hete Meresate

Tembam atau tidak?
Itu pilihan masing - masing kan..
Tak boleh lah nak kondem ..
Mungkin nasihat tu boleh, tapi keputusan di tangan mereka kan
Bukan kita..

Adakah kawan - kawan anda beri anda nama timangan lain..
Seperti:
Si gemuk, Si debab, Si boroi
Bintat turun, Fei Low, Hete Meresate, Fatty Bom Bom!!

Adakah pencuri sering bersembunyi di belakang anda, untuk mengelakkan dari dikesan pihak berkuasa..
Ngeh ngeh ngeh

Adakah perut anda boleh dilihat dari Karachi, Dubai atau Istanbul ..
Jika yaaaa...
Bolehlah anda risau anda heavy weight..
Hohoho




Dan aku curios kenapa almost perempuan yang risau pasal penambahan berat badan ni.
Padahal, kalau melihat secara kasar .. dia masih normal, takde obese pun.
Orang cakap just nice lah..

Dan laki pulak, buat tak kisah pun pasal ni.
Berat naik.. dia masih hensem still ok
Biasa org panggil good looking
Ngeh2

Pada aku tak kisah la. Yang penting jaga kesihatan.

Selalu org kaitkan gemuk dengan tak sihat.
Tapi org kurus pun ada jugak tak sihat.
Both ada risiko masing-masing.
Yang penting bersenam dan kekal aktif lah.. baru kuat macam Superman.

Jadi, jangan bimbang lah dengan cakap orang..
Yang penting kita happy dan bahagia ..
Hehehe
Pandai jaga diri kan


11 comments:

Anonymous said...

aku gemuk. tembam plak tuh. sob sobss

Anonymous said...

setuju ngan ko...jaga kesihatan

yg penting kita hepi & x menyusahkn org

farwalis said...

nasib baik gua gojes

mirachantek said...

aku pun kadang2 obses juga denagn berat badan.
mungkin sebab aku pernah pakai saiz L-XL dulu.
so sekarang bila naik sikit,mula la risau. heheh


din beramboi nih mmg kool la

alien said...

ateeka amer:
sedih lak dia..
adibah noor rileks jeee

redza:
betul tu kan

frwls:
gojes ke gajus..
da dekat2 dah sama

mirachantek:
hehehe..
sekali sekala risau xpe
jgn selalu

Fnd Rocka said...

Aku nak naikkan berat badan..tapi x dpt2.penat je mkn burger hari2

alien said...

tapaya la, menten jeee
persepsi masarakat kita ni memandang serong kepada mereka yg sais badannya luar dari kebiasaan
ntah kenapa tah

h4ni3 said...

dulu gumok dan tinggi, sangat susah nak cari baju. pastu cepat sakit lutut. sbb tu kena kuruskan sket.. hehehe

en_me said...

tembamm kanns.. ehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak lauk pulak org jual ubat kurus kang...jangan cm tu bro

alien said...

h4ni3:
ape2 pun kesihatan kene jaga jugak tau

en_me:
ha` ah laa

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
keh2 keh2
xde nye sapa nak dgr nasihat aku
jgn risau lah