28 December, 2013

alien: tatacara memakan nasi minyak


Hah, dah betul la kata Fyn Jamal. Eh, betul ke aku eja nama dia ni. Betul la kot kan. Betul la ulas Fyn Jamal kat Facebook dia. Majlis kahwin ni tak payah nak buat yang besar-besar ala majlis meraikan raja-raja. Buat sekadar yang mampu saje. Ukur baju di badan sendiri lah. Janganlah membazir untuk majlis tu.

Eh. Majlis aku belum lagi. Ini refleksi dari majlis kahwin yang bertebaran pada hujung tahun lah.

Pada kawan-kawan yang aku tak dapat hadir majlisnya, maaf banyak-banyak: khairul faisal, botak, komeng, toki, idham, musleha, dayang (antaranya..) .. yang mana aku tak mensen nama tu terlupa, maaf banyak-banyak.

Selamat Pengantin Baru brader and sister!
Happily Ever After-lah orang putih cakap.

Aku punya?
Aku nak buat style Fyn Jamal lah.
P Ramlee kata "ekonomi"
Hahaha.




Sent from my Windows Phone

1 comment:

Anonymous said...

ha ah ekonomi dah le.
takyah la bisness class.
lepas kawin tu penting.
kan kan kan..

kueh