17 December, 2010

alien: Dia Gay, Dia Tak OK-lah

Nama dia Azwan Ismail
Seorang Jurutera dan Penulis

Hebat kah kalau seorang Jurutera mahupun seorang Penulis berkata dalam video bawah ni ?
Bila dia kata, "Saya Gay, Saya Ok.."

Confirm kawan aku akan cakap camni "Palotak !!!!"
Kalau aku kasi link video ni kat dia


Di ambil dari sini
Moga dia segera berubah dan bertaubat
Kepada pihak yang berkenaan, sila ambil tindakan yang wajar

Lepas kes "dia pilih KLCC dow"
Muncul plak kes "saya gay, saya ok"

Errr, aku tinggal kat Malaysia ke?





18 comments:

Mcjust said...

jangan jadi alien gay pulakssss

mimizuzuhaha said...

takyah g oversea, malaysia pun ada macam2 jenis dah.

alien said...

mcjust.lol:
ayaaarkk~
tade nye
kekeke

mimizuzuhaha:
betul tu
nyampah aku beb

Anisa said...

kawan2 saye dah ramai gay
sume macho
hehe

hanie said...

saye pun gay. saye ok.





tapi saye yg gay = happy ini lah, bkn mcm mangkuk tu..huhu

alien said...

Anisa Hang Tuah:
erk,
hahaha

hanie:
yes..
itu gay haluan kanan..
jgn ikut haluan kiri cam mamat tu

Selamber Rock said...

dunia akhir zaman dah nih..

Aku adalah aku said...

lelaki dah la tak ramai...gay plak tu...ish ish ish

Bijen M. said...

Ada mentor gay kot kat Malaysia.

mirachantek said...

ruuuuuuuginya dah elok rupa paras pekerjaan semua lengkap tapi he like bananas in pajamas pulak......

Faarihin said...

uish.. popular la mamat ni lepas ni.. hahaha..

King Of Single said...

kalw yg gay tu budak2 rempit..xkesah la sgt ni tak..org berpelajaran...ade rupe yg kacak..[kkacak ke?]
haha..mostly la kan..tp kenape gay??

ohh dang!

farwalis said...

gagaggagagagagagagagagagag

gay peluk-peluk dalam LRT kan sweet.


gagagagagagagaga

*amacam cubaan troll aku?

alien said...

Ju Asu Ra:
tepat dan jitu kata2 anda

elly:
a`ah
kalau gay=happy yg hanie cakap tu xpe la kot

Bijen M.:
mentor gay?
itu sudah gile beb

mirachantek:
ntah la
kalau pisang goreng boleh di makan
kalau pisang ni, buang je kot
hehehe

Faarihin:
popular best jugak
tapi kalau popular pasal perkara ni tak best
hehehe

King of Single:
kenapa drg gay?
susah nak jawab tu sbb aku bukan gay
keh2

ramai gay, nyah dll tu bijak dalam pelajaran, tapi dalam hidup fail!

frwls:
muntah hijau weh
kehkehkeh

h4ni3 said...

1 jer nak cakap kat gay tu
BONGOK!!

alien said...

moga dia insaf ~

fyzi said...

mcm2 isu dah ada di malaysia nie

alien said...

barulah matching dengan Rojak
hehehe

rakyat malaysia kan sinonim ngn rojak
cakap bahasa rojak
makan rojak
fesyen rojak
tulisan cam rojak
hehehe