07 December, 2010

alien: berapa Voltan ye?

Jizzz
Jizzzz
Jizz
................

Manusia adalah pengalir elektrik yang baik
Fakta atau Auta?
Fikir - fikir ~

Kerap kali hujung jari aku merasa kejutan elektrik apabila menyentuh benda logam
Ia kerap terjadi semasa aku berada di opis lama
Setelah berpindah ke opis baru, kejadian ini sudah tidak aku alami 
Sehinggalah aku tersentuh bingkai logam di surau petang tadi

Jizzz
Jizzzz
Jizz
Tenaga elektrik mengalir

Terasa sedikit kebas di hujung jari
Adakah di pintu surau itu terdapat tenaga elektrik yang berlebihan
Pernah juga aku alami ketika menyentuh troli di tempat membeli belah
Biasanya ia terjadi ketika aku sendiri tidak sengaja tersentuk logam tersebut

Bila aku google, ada yang mengatakan bahawa ia terjadi kerana 
elektrik yang berkumpul di benda itu mengalir keluar dan mengecas tubuh badan kita
Mungkin juga ..

Harapnya ia tiada hubung kait dengan peristiwa aku terkena 
renjatan elektrik semasa kecil lah
Mana lah tahu, tersimpannya arus elektrik dalam badan aku tanpa 
pengetahuan aku selama ini
Yang kemudian ianya bangkit ketika aku tidak menyedarinya

Hehehehe



Haip ! Haip !
Jangan  berani rapat
Nanti aku karenkan korang ...





13 comments:

mirachantek said...

tegak terpacak tak rambut kau?

Unknown said...

wah pas ni jadi letrik man la hahaha
:D

http://eleventx.blogspot.com/2010/12/after-tea-with-robot-apa-sudah-jadi.html

alien said...

mirachantek:
hahaha
dulu2 terpacak xtau sbb apa
skang ni da rebah pun tatau sebab apa

saiazuan:
ngeh2
jimat karen

Amirul Idham said...

kau dah boleh joint x-men dah. hehehe

Anonymous said...

tu dia bakal pembanteras
jenayah guna karen..
hahh

Jef Hadi said...

adiwira alien!

wow!

Dr K said...

deyyyy..dalam badan kita memang ada cas elektrik la....:)

ZR said...

itu dipanggil eletrostatik kan...kalau tak silap betui la..kalu silap tu salah la...

fa-in said...

yok2 an je..ko x penah cite pun kecik2 kne letrik. jd power rangers je la nas

Jef Hadi said...

mat letrik. wow!

alien said...

Amirul:
nak ke X-Men amik aku
keekekekeke

achmad:
kang semo penjenayah rambut tegak kene karen
:))

sastraboy:
erk~
Wow !!!

Daddy Ziyad:
ye..saya tahu itu,
hehehe
biasanye saya je yg terasa eletrik tu
org lain x..
muyskil2

Kazaztan Team:
agaknya kot ..

fa-in:
ala, ko xnak tanye
len kali tye le

faezah said...

k0 leh ar ganti adibah nor wat rancangan kalau salah kene karen~~hohohohoh

alien said...

hohoho
karenkan ko~