04 October, 2011

alien: hanya untuk dilihat sahaja

Em. Haha.
Gelagat mereka di facebook sungguh kelakar.
Mereka menulis quote di wall dan dibaca public.
Berkongsi tentang rasa yang sedang dialami; gembira, sedih, serabut ...
Akan tetapi apabila public bertanya, mereka memilih untuk berselindung.
Em, adalah lebih baik mereka tidak menulis quote tersebut kepada umum.
Ahhahai~

Ye, wall kamu.
Jadi sukahati kamu.
Kasihan mereka yang respond kepada status kamu itu.
Aku, hanya mampu simpati.


Kasihan..
Kasihan..



14 comments:

Shukri Mohd Ali said...

yeah i am pathetic :)

Dr K said...

Aku setuju.
Kalau dah nak berahsia, apa kejadah sibuk2 nak post kat wall bagi satu dunia baca..haha

Anonymous said...

Attention whore? Heh.

sharamli said...

kasihan *garu dagu*

bujal X said...

apa ceritanya?

*eh barang yang aku pos sudah sampai?

h4ni3 said...

alaa.. takpe la
mungkin dgn cara tu dia boleh luahkan apa yg terpendam ;)

Faaein Talip Roy said...

aku juga kasihan.. kadangkala membosankan..

Anak Wak Mail said...

dia nak bagitahu tu,,tapi dia malu..janganlah berkecil hati ye!

ZR said...

dan saya rasa ia adalah POYO....

Aduka said...

mcm2 ragam org di fb kan?
:)

alien said...

Aduka:
betul tu..
tanak org tahu, tapi publish hint cerita.. pelik

Kazaztan Team:
setuju

Anak Wak Mail:
eh, ada pulak camtu ye
pelik

Faaein Talip Roy:
kasihankan yg bertanya kat situ..

h4ni3:
ahhahahaa
baik dia buat blog pastu tutup ruang komen

bujal X:
dah dapat, belum up entri je
intenet kat rumah prob sikit
hehehe

sharamli:
menggaru je kejenye

Ateeka Amer:
mungkin juga

Daddy Ziyyad:
har2
har2
fb freak la mereka tu

Shukri Mohd Ali:
erk..
hohoho

mirachantek said...

heheh. macam2 kan.


aku pun mcm tu kadang2.
sbb tu kdg aku bantai post lagu je.

Daddylicious said...

apa lagi nak di buat...itu je la keje yer...:)

alien said...

mirachantek:
hehehe
pos lagu lagi best kan

Bigdaddyz:
kasihan kan..